Voor dierenartsen

Voor dierenartsen: Vraag en aanbod

Als stichting willen wij ook graag dierenartsen ondersteunen die zich willen inzetten voor dezelfde doelstellingen als waar wij voor staan.

Wij hebben de infrastructuur van een stichting liggen, denk aan onze website, onze social media kanalen en  een  goed ingericht financieel stuk inclusief ANBI-status.

Heb jij als dierenarts het plan opgevat om een keer ergens een castratieproject te organiseren en wil je daarvoor fondsen werven? Of heb je nog niet genoeg instrumentarium bij elkaar verzameld en wil je kijken of wij nog iets in bruikleen hebben? Of ben je al bijna rond, maar heb je nog extra materiaal nodig?

Neem dan gerust contact met ons op, dan kijken wij of we wat voor je kunnen betekenen.

Daarnaast mag je ook je gegevens bij ons achterlaten als je graag in contact gebracht wil worden met lopende projecten in het buitenland.

We zijn van plan om een lijst aan te leggen van projecten en van dierenartsen en paraveterinairen die zich een keer willen inzetten en hiermee een bemiddelende rol te spelen in  ‘vraag en aanbod’.

Op deze manier hopen we nog meer dieren wereldwijd te kunnen helpen.