Word betrokken

Hoe kunt u ons helpen?

Om ons te helpen daar te helpen waar het zo hard nodig is, hebben wij donaties nodig. Zonder geld geen eten, geen preventieve zorg en geen sterilisaties en castraties.

Stichting WeCAN is in het bezit van een ANBI-status.

Op onze socialmedia-kanalen (facebook, instagram en linkedin) zullen we u zo goed mogelijk op de hoogte houden van onze acties en projecten. U kunt ons financieel en met producten steunen op de volgende manieren:

DONATIE Een donatie op rekening: NL89 ABNA 0120981432

TIKKIE U kunt ook een donatie doen via een tikkie, waarbij u zelf het bedrag bepaalt: https://tikkie.me/pay/Stichti1700/w8ZrzGeK8oKr61XnVR8bTZ

TEAMING Via teaming, waarbij u ons €1,00 per maand doneert via een automatische incasso. De link waarvoor u zich kunt aanmelden volgt hier binnenkort.

SPULLEN Verder zamelen wij op regelmatige basis spullen in voor de shelter die wij steunen. Denkt u hierbij aan honden- en kattenvoer, ontworming en anti-vlo- en anti-teekproducten, schoonmaakproducten en veilig hondenspeelgoed. Denkt u dat u ons hierbij kan helpen, neem dan gerust contact met ons op.